استاندار کردستان در بازدید از بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی شهید ماموستا شیخ‌الاسلام از تجهیز کامل این بیمارستان از محل اعتبارات ستاد بحران خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،این بیمارستان از‌ مصوبات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۸ بە کردستان و از مجهزترین بیمارستان‌های سیار کشور […]

استاندار کردستان در بازدید از بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی شهید ماموستا شیخ‌الاسلام از تجهیز کامل این بیمارستان از محل اعتبارات ستاد بحران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،این بیمارستان از‌ مصوبات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۸ بە کردستان و از مجهزترین بیمارستان‌های سیار کشور است.

بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام دارای بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، کودکان، زنان، آزمایشگاە، اتاق عمل و رادیولوژی است که هنگام حوادث غیر مترقبه و مواقع بحرانی در مدت زمان ۲۴ ساعت برپا می‌شود.

تجهیز و نگهداری این بیمارستان در حال حاضر  نیازمند اعتبار است که اسماعیل زارعی کوشا دستور داد موضوع آن در نشست آتی ستاد بحران استان مطرح و اعتبار مورد نیاز آن تامین شود.

استاندار کردستان پیش از این بازدید با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان