مادر و دختر سارق در کاشان به دام پلیس افتادند مادر و دختر سارقی که با شگردی خاص اقدام به سرقت کش رو زنی در این شهر می‌کردند، به دام پلیس افتادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت:در پی وقوع یک مورد سرقت […]

مادر و دختر سارق در کاشان به دام پلیس افتادند

مادر و دختر سارقی که با شگردی خاص اقدام به سرقت کش رو زنی در این شهر می‌کردند، به دام پلیس افتادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت:در پی وقوع یک مورد سرقت البسه به روش کش رو زنی از یک واحد صنفی فروش پوشاک در شهر کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ غیاث‌الدین جمشید این فرماندهی قرار گرفت.
ماموران با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری اقدام‌های تخصصی و کنترل دوربین‌های داخل مغازه، متوجه انجام سرقت توسط ۲ نفر زن شده و طی هماهنگی با مقام قضایی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.
این زن سارق که پس از رو‌به‌رو شدن با ادله و مستندات پلی، چیزی برای کتمان حقیقت نداشت در تحقیق‌های تکمیلی پلیس لب به اعتراف گشود و به انجام سرقت با شیوه کش رو زنی با همکاری دخترش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به دستگیری دختر این زن، از شهروندان خواست با رعایت توصیه و هشدارهای پلیسی برای پیشگیری از سرقت اموال خود، در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.