برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هوشنگ نظری پور […]

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هوشنگ نظری پور با اعلام این خبر گفت: ۱۸ عنوان برنامه تلفیقی شامل محافل قرآنی، اکران فیلم و مستند و برپایی بازارچه‌های مشاغل خانگی با عنوان “بهار در زمستان” در ایام الله دهه فجر در حال برگزاری است.
او افزود: ۱۸ برنامه دیگر با عنوان رقابت و رفاقت شامل برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری از دیگر عناوین برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.
نظری‌پور با اشاره به طراحی و برگزاری ۱۱ برنامه با عنوان “سرور فجر” شامل جشن‌های دهه فجر اظهار کرد: ۱۶مکان از جمله میدان امام خمینی (ره) خوراسگان و محله های مختلف منطقه برای برگزاری جشن و نورافشانی انتخاب شده است.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تعدادی از این برنامه ها در قالب طرح های مشارکتی برگزار می‌شود، گفت: سه برنامه با اجراهای میدانی تحت عناوین فرزند انقلاب ویژه نوجوانان و ایران وطنم شامل برپایی دو جشن در پارک بزرگ کوثر و یک جشن در میدان اصلی منطقه ۱۵ برگزار می‌شود.