بازدید استاندار کردستان از مرکز آموزشی و توانبخشی بیماران اوتیسمی در سنندج استاندار کردستان از مرکز آموزشی و توانبخشی بیماران اوتیسمی در سنندج بازدید واز نزدیک پای درد دلهای آنها نشست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا،استاندار کردستان صبح روز پنجشنبه به مرکز آموزشی و توانبخشی بیماران اوتیسم در سنندج […]

بازدید استاندار کردستان از مرکز آموزشی و توانبخشی بیماران اوتیسمی در سنندج

استاندار کردستان از مرکز آموزشی و توانبخشی بیماران اوتیسمی در سنندج بازدید واز نزدیک پای درد دلهای آنها نشست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا،استاندار کردستان صبح روز پنجشنبه به مرکز آموزشی و توانبخشی بیماران اوتیسم در سنندج رفت و علاوه بر بازدید از این مرکز وگفتگو با کارکنان مجموعه،  در جمع کودکان درگیر با این بیماری حاضر شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای کمک به افرادی که دارای معلولیت و بیماری‌هایی نظیر اوتیسم هستند یک اقدام بسیار انسانی و خداپسندانه است قول داد که از هر راه ممکن برای کمک به تسهیل خدمت رسانی و بهبود شرایط موجود در این مرکز اقدام خواهد کرد.

زارعی کوشا در ادامه به دیدار یک خانواده مددجوی دارای ۳ معلول تحت حمایت سازمان بهزیستی در یکی از مناطق  حاشیه‌ای شهر سنندج رفت و تاکید کرد:تلاش ما این است تا با استفاده از هر امکان و ظرفیتی بتوانیم حداقل نیازهای این دست از خانواده‌ها را تامین کنیم.

وی تاکید کرد:خانواده‌های دارای ۳ معلول با مشکلات و گرفتاری‌های فراوانی دست به گریبان هستند و باید برخی از نیازمندی‌های اساسی آنان نظیر مسکن حل و فصل شود.