نشست قرارگاه ملی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا به ریاست سردار سپهر و با حضور ویدئو کنفرانسی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های کشور از جمله: جان‌نثاری – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان – و سایر روسای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی کشور، برگزار گردید. به گزارش خبرنگار […]

نشست قرارگاه ملی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا به ریاست سردار سپهر و با حضور ویدئو کنفرانسی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های کشور از جمله: جان‌نثاری – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان – و سایر روسای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی کشور، برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فرمانده قرارگاه ملی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه بر ضرورت اهتمام مجدانه ملی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اقناع موثر جامعه هدف به منظور تزریق دز سوم واکسن کرونا تاکید موکد نمود.

سپهر، با اشاره به موضوع مدیریت سفرهای نوروزی بر اهمیت نظارت قاطع و قانون مدارانه کانون های پرجمعیت و پر ازدحام در ایام نوروز از جمله مراکز سیاحتی و زیارتی تصریح نمود و بیان کرد: باید هوشیارانه و آگاهانه عمل نمود و از فناوری های نوین در راستای مدیریت موثر برای کنترل قاطع تر استفاده کرد.

وی، در ادامه بیان کرد: به حمدالله آمارهای احصا شده حاکی از روند کاهشی تلفات بیماری پاندمیک کرونا است و می بایست در برنامه ریزی ها و نحو اجرای طرح های پیش بینی شده، استمرار لازم بر روند تحقق مصوبات ستاد ملی کرونا همچون رعایت فاصله اجتماعی، استفاده مستمر از ماسک و … پیگیری و عملیاتی شود.

سپهر، تصریح نمود: اعضا مراقب و آگاه باشند، استفاده صرف از شیوه آزمون و خطا، راهکاری اشتباه و غلط است. یکی از الزامات محوری قرارگاه ضرورت اعتمادسازی بین خانواده ها به منظور حضور آگاهانه دانش آموزان در مراکز تعلیم و تربیت است که باید به گونه ای موثر و کارآمد پیگیری و عملیاتی شود.

فرمانده قرارگاه ملی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، تاکید کرد باید از همه ظرفیت های علمی و تحقیقاتی جاری در استان ها در مقابله با پدیده عالم گیر بیماری منحوس کووید ۱۹ استفاده بهینه نمود.
خبرنگار: الهام خانی