مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های ماه رمضان در کسب فضایل و برکات، گفت: ماه رمضان فرصت بی‌نظیر خودسازی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت‌الله صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در محفل انس […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های ماه رمضان در کسب فضایل و برکات، گفت: ماه رمضان فرصت بی‌نظیر خودسازی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت‌الله صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در محفل انس با قرآن در اولین روز ماه مبارک رمضان در گلستان شهدای اصفهان، با اشاره به ویژگی‌های ماه رمضان، گفت: بر اساس روایات دینی اول این ماه رحمت، وسط این ماه مغفرت و آخرش موقع اجابت دعا، پاداش و دوری از آتش است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین برخی روایات دینی بر این تاکید دارد که برکات و فیوضات این ماه بر هیچ گوشی، چشمی و قلبی خطور نکرده است مگر بر قلب روزه دارانی که با اخلاص برای خدا وظیفه خود را انجام می‌دهند و لذا شایسته است همه از این سفره مهمانی که میزبانش خداوند یکتا است به نحو احسن استفاده کنند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: نگاه ویژه خداوند به روزه‌داران، استغفار شبانه‌روزی ملایکه الهی در طول روزه‌داری، آماده شدن بهشت برای روزه‌دار، غفران و بخشش الهی در پایان ماه از مهمترین پاداش‌های ویژه این ماه برای روزه داران است‌.
حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد: لحظه افطار، لحظه آخر شب و زمان بعد از نماز صبح ۳ موقع ویژه برای دریافت فیوضات و برکات الهی در این ماه است و فرصتی برای اجابت دعا است.
وی با بیان اینکه شیاطین جن و انس به دنبال ممانعت از رسیدن به این برکات و از بین بردن آنها هستند، گفت: پناه بردن به خدا، پناه بردن به اهل بیت (ع) به ویژه امام زمان (عج) از طریق ادعیه و توسلات، پناه بردن به قرآن و شهدا راه کسب برکات و حفظ و حراست از آنها است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: کیفیت گرایی در مستحبات به‌جای کمیت‌گرایی، تفکر بسیار، سجده طولانی، افطار در خانه خود، حسن خُلق، طلب اشک و انابه، هدف‌گذاری برای شب قدر، تدبر بر یک آیه در هر روز، ارتباط معنوی با امام زمان (عج) از توصیه‌های آیت الله کشمیری برای ماه رمضان است.