زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذر نامه اقدام کنند رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس برای این که بتواند تردد زوار عزیز اربعین حسینی (ع) را تسهیل کند، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ” مهدی رستمی” ضمن تسلیت ایام […]

زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذر نامه اقدام کنند

رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس برای این که بتواند تردد زوار عزیز اربعین حسینی (ع) را تسهیل کند، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ” مهدی رستمی” ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای تسهیل سفر زوار اربعین حسینی (ع) به ویژه در بحث تمدید گذرنامه پیش بینی شده است، اظهار داشت: پلیس برای این که بتواند تردد زوار عزیز اربعین حسینی (ع) را تسهیل کند، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.
وی بیان داشت: پلیس در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد.
سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: برخی از هموطنانمان که اعتبار گذرنامه شان منقضی شده و مشتاق حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) هستند می توانند با مهر پلیس در این راهپیمایی عظیم و معنوی شرکت کنند و به خیل مشتاقان زیارت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) بپیوندند؛ از طرفی صدور برگ ویژه و خاص تردد اربعین (گذرنامه موقت تردد زوار اربعین) از دیگر تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران عزیز حسینی (ع ) است. 
وی خاطر نشان کرد: به منظور ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)،  ساعت فعالیت مراجع و مراکز صدور گذرنامه از ۸ صبح تا ۱۸ افزایش یافته و همکارانمان در این مراکز، بعد از این ساعت تا ارائه خدمات به آخرین فرد حاضر در مرکز صدور گذرنامه، در خدمت زوار عزیز اربعین حسینی (ع) هستند.

سرهنگ رستمی از صدور برگ گذر موقت برای زائران خبر داد و تصریح کرد:زائران قبل از مراجعه به مرز به مراکز پلیس گذرنامه در مراکز استان و شهرستان ها مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه ها خود اقدام کنند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان