به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان، متن پیام به شرح زیر می باشد: «بسم الله الرحمن الرحیم»«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»رحلت مرجع استاد بزرگ اخلاق، حضرت آیت‌الله ناصری(قدس الله نفسه الزکیّه) داغ و اندوهی است که بر قلوب […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان، متن پیام به شرح زیر می باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»
رحلت مرجع استاد بزرگ اخلاق، حضرت آیت‌الله ناصری(قدس الله نفسه الزکیّه) داغ و اندوهی است که بر قلوب سنگینی می‌کند و صبر بر آن سخت و دشوار است و لیکن همواره در برابر مشیّت و دعوت ربّ‌العالمین، تسلیم بوده و رضایت او را میزان تحمّل این مصیبت جانکاه می‌دانیم.
اینک و پس از گذشت روزهایی دشوار آنچه که آرام‌بخش آلام و تسلای خاطر گشته، جلوه‌ای پرمعنا از پیوند عمیق مردم و علما، اخلاق، روحانیت و ارزش‌های دینی بود که زبان از توصیف و تجلیل همدلی، مشارکت و همدردی این مردم مؤمن بالاخص مردان و زنان استان اصفهان قاصر است.
حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شریف استان اصفهان در مراسم های وداع و تشییع پیکر مرحوم حضرت آیت الله ناصری؛ عالم ربانی و سالک الی الله، نشان دهنده قدرشناسی و بزرگ منشی مردمان این دیار نسبت به خادمان دین بوده و موجب خشنودی خداوند متعال گردید.
بی تردید این وداع عاشورایی و شگفت انگیز که برخاسته از ایمان و اعتقاد مردم اصفهان از این استاد اخلاق والامقام است؛ دلالت بر عیار ممتاز هوشمندی و قدرشناسی این ملت از عالمان خود دارد.
اصفهان؛ باردیگر، دین خود را به اسلام ادا کرد، حضوری اینچنین که برخاسته از عشقی سترگ و شکوهمند است را چگونه میتوان توصیف نمود و از آن تقدیر مردم ولایتمدار و سربلند استان اصفهان سپاسگذاری نموده، بار دیگر برای آن مرحوم مغفور، آمرزش و برای مردم این استان، سرافرازی روزافزون را از درگاه خداوند متعال استعانت می نماید.