مردم اصفهان در ارائه مدل حکمرانی ورزشی مناسب خط‌شکن باشند جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه باید برای حکمرانی ورزشی در دنیا الگو و روش مناسب ارائه کنیم اظهار کرد: مردم اصفهان باید مانند زمان جنگ که خط‌شکن بودند در ارائه مدل حکمرانی ورزشی مناسب نیز خط‌شکن باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه باید برای حکمرانی ورزشی در دنیا الگو و روش مناسب ارائه کنیم اظهار کرد: مردم اصفهان باید مانند زمان جنگ که خط‌شکن بودند در ارائه مدل حکمرانی ورزشی مناسب نیز خط‌شکن باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سردار مرتضی عمومهدی در کرسی آزاداندیشی و نظریه‌پردازی با موضوع نقد حکمرانی کاریکاتوری ورزش ایران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، برگزاری چنین کرسی‌هایی در مورد حکمرانی ورزشی را بسیار خوب دانست و گفت: اگر این کرسی‌ها مورد حاشیه قرار نگیرد بسیار خوب و نیاز روز و مبتلابه جامعه است.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج)با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی حضرت امام دیدگاه و آرمانشان این بود که در خصوص ادارهٔ کشور و امت اسلامی باید با یک مدل جدید حکمرانی کار کرد، تصریح کرد: وقتی انقلاب شد دنیا دارای لیبرال دموکراسی بود و ما باید یا به همان طریق کار می‌کردیم یا یک روش جدیدی در حکمرانی استفاده می‌کردیم به همین جهت حضرت امام به شهید مطهری و شهید بهشتی و مقام معظم رهبری مأموریتی دادند که یک مدل حکمرانی ایرانی‌اسلامی برای اداره کشور عزیزمان بنویسند .

وی ادامه داد: چون ما قرار است به‌عنوان الگوی جهان اسلام حرفی بزنیم که مابقی نیز بتوانند با عمل به روش ما به سمت زندگی و دنیای بهتر حرکت داشته باشند و به مقابله با نظام حکمرانی غربی بپردازیم.

سردار عمومهدی افزود: به دلیل همین وقتی دشمنان متوجه شدند اگر تشعشع انوار این مدل حکمرانی به دنیا برسد حکمرانی آنها دچار تزلزل می‌شود از همان ابتدا بنای مقابله با مکتب انقلاب اسلامی را داشتند و شروع به ترورها کردند و در عرض دو سال نزدیک به ۱۷ هزار نفر از نخبگان و بهترین‌های ما را گرفتند و شهید مطهری و بهشتی نیز جزو همان‌ها بودند و به همین دلیل این برنامه‌ریزی برای حکمرانی ناقص ماند.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اضافه کرد: پس از آنکه رهبری می‌خواستند این کار را به اتمام برسانند موضوع جنگ تحمیلی را به راه انداختند و باز هم نشد که نخبگان ما بر روی ایده حکمرانی اسلامی کار بکنند و بعد از هشت سال دفاع مقدس و رحلت حضرت امام، مقام معظم رهبری خود با اندیشه و دیدگاه‌هایی که داشتند این مطلب را دنبال کردند و فرمودند که سیر مراحل اخلاق انقلاب اسلامی پنج مرحله دارد.

سردار عمومهدی در ادامه به بیان این پنج مرحله پرداخت و بیان کرد: در مرحله اول با پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی شکل گرفت و در مرحله دوم نظام جمهوری اسلامی در کشور مستقر شد و در بحث بعدی تشکیل دولت اسلامی بود که برای اینکه ما بتوانیم حکومت اسلامی داشته باشیم باید دولت اسلامی داشته باشیم که ما در این زمینه‌بخشی از راه را رفتیم و بخشی از راه در یک‌سری از مسائل همچنان باید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: پس از آن تشکیل جامعه اسلامی است که تمام روش‌های اسلامی در همهٔ قسمت‌ها و مسائل کشور رعایت شود که البته هنوز حاصل نشده و در مرحله پنجم که مقام معظم رهبری به نام تمدن عظیم اسلامی نام نهادند، منجر به ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به سند اعتلای ۱۰ساله بسیج اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین بعد از اینکه سند اعتلای ۱۰ سالهٔ بسیج را به تأیید و تصویب مقام معظم رهبری رساند، کارگروهی را بین بسیج اقشار تشکیل داد و به نام کارگروه تحقق دولت اسلامی در این کارگروه اقشار قرار شد هر قشری برای بهبود شرایط قشر خود و تحقق دولت اسلامی برای بهبود شرایط قشر خود الگو و پیشنهاد ارائه کند و این جلسه هم یکی از همان جلسات است.

وی به دیدار سال گذشته مردم اصفهان در ۲۸ آبان با مقام معظم رهبری اشاره و اذعان کرد: در آن جلسه مقام معظم رهبری ابتدا به طور ویژه با نگاهی باز و اطلاعات کاملی نسبت به استان اصفهان و از مردم اصفهان بسیار تمجید کردند. سپس به این موضوع پرداختند که در دنیا امروز دو دیدگاه لیبرال دموکراسی و انقلاب اسلامی در مقابل هم قرار گرفتند. و ما وظیفه داریم در مقابل توطئه‌های دشمن امیدآفرینی کنیم و جوانان ما باید بدانند که ما خود نیز قبول داریم که مشکلاتی وجود دارد؛ اما باید بدانند که در مقابل دیدگاه لیبرال دموکراسی که حدود ۲۵۰ سال قدمت دارد؛ ولی تنها نزدیک به ۵۰ سال از آغاز انقلاب ما می‌گذرد و در دنیا دیدگاه لیبرال دموکراسی در حال افول است و ما در حال پیشرفت هستیم و دشمن می‌خواهد ما را از این پیشرفت‌ها ناامید کند و ما باید به‌ویژه برای جوانان و نوجوانان امیدآفرینی کنیم که بدانند که ما راهی را آغاز کردیم و باید تلاش کنیم همه با هم تا این مسیر آغاز شود.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه باید برای حکمرانی ورزشی در دنیا الگو و روش مناسب ارائه کنیم اظهار کرد: مردم اصفهان باید مانند زمان جنگ که خط‌شکن بودند در ارائه مدل حکمرانی ورزشی مناسب نیز خط‌شکن باشند.

وی در پایان گفت: اگر ما بتوانیم در استان اصفهان در حوزه حکمرانی ورزش به یک ایده و الگوی خوبی دست پیدا کنیم، می‌توانیم برای دیگر قسمت‌های کشور و دنیا هم مدل خوبی ارائه کنیم.