مدال افتخار جامعه ایثارگری با تحریم بنیاد شهید/ جنایتکارانی که قهرمانان ایران را هم تحریم کردند مهدی قاضی زاده هاشمی نسبت به تحریم بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط اتحادیه اروپا واکنش نشان داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشورمان اظهار کرد: این اقدام دولت‌هایی که تاریخ […]

مدال افتخار جامعه ایثارگری با تحریم بنیاد شهید/ جنایتکارانی که قهرمانان ایران را هم تحریم کردند

مهدی قاضی زاده هاشمی نسبت به تحریم بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشورمان اظهار کرد: این اقدام دولت‌هایی که تاریخ آن‌ها پر از خون و جنایت است، جای تعجب ندارد؛ قرن گذشته در طی ۲ جنگ ۸۰ میلیون نفر را کشتند که نزدیک به ۸۰ درصد کشته شدگان غیر نظامی بودند.

وی گفت: دولت‌هایی که کارشان جنایت و دفاع از جنایتکاران است، به وجود ظرفیت‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی قوی موجود در جامعه ایثارگری، نیروهای مسلح، سپاه، مجموعه‌های وابسته به نظام و.. ما کینه ورزی می‌کنند که جای تعجب ندارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این اقدام اتحادیه اروپا علیه بنیاد شهید خنده دار است، چراکه این‌ها می‌خواهند قهرمانان یک ملت را که در دفاع مقدس و یا به مظلومیت ترور شده‌اند تحریم کنند.

وی افزود:مردم بی گناهی که در اغتشاشات به شهادت رسیدند و جان باختگان همان پرواز اوکراینی که سنگ آن را به سینه می‌زنند نیز شهید هستند و دشمن نمیداند با خود چه می‌کند.