‎وزیر نیرو در پیامی به مدیران و کارکنان صنعت آب و برق، بر لزوم توسعه و اجرای زیرساخت‌ها برای زائران کربلای معلا تاکید کرد. ‎به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن پیام “علی‌اکبر محرابیان” خطاب به مدیران و کارکنان صنعت آب و برق به شرح ذیل است: […]

‎وزیر نیرو در پیامی به مدیران و کارکنان صنعت آب و برق، بر لزوم توسعه و اجرای زیرساخت‌ها برای زائران کربلای معلا تاکید کرد.

‎به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن پیام “علی‌اکبر محرابیان” خطاب به مدیران و کارکنان صنعت آب و برق به شرح ذیل است:

‎”مدیران و کارکنان صنعت آب و برق
‎برگزاری حماسه راهپیمایی بزرگ و میلیونی عاشقان امام حسین(ع) یک رویداد عظیم و جاودانه است که همبستگی و وحدت امت‌های اسلامی را بر مبنای ایثار و فداکاری مکتب حسینی به نمایش می‌گذارد.
‎این اتفاق بی‌نظیر و ارزشمند در دوران حساس کنونی عزت و عظمت اسلام عزیز و مسلمانان را بیش از پیش به جهانیان معرفی می‌نماید، لذا لازم است همانند سنوات گذشته تمامی مدیران و کارکنان صنعت آب و برق و دست‌اندرکاران امر توسعه و اجرای زیرساخت‌های لازم اربعین و خادمین به زائران کربلای معلا در استان‌های مرزی و طول مسیر‌های راهپیمایی با اهتمام، سخت کوشی و جدیت تمام در امر تامین آب شرب سالم و بهداشتی در طول مسیرهای راهپیمایی و پایانه‌های مرزی و همچنین روشنایی معابر و پارکینگ‌ها در طول ایام راهپیمایی تلاش وافر نموده و وظایف خود را با عرض ارادت به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند. از خداوند بزرگ برای این عزیزان آرزوی موفقیت می‌نمایم‌.”