پیگیری مطالبات فرزندان شاهد وایثار گر شاغل در ذوب آهن اصفهان فرزندان شاهد و ایثار گر شاغل در کارخانه ذوب آهن استان اصفهان مطالباتی را در جهت تحقق جایگاه شغلی خود به مدیر عامل از تریبون رسانه مطالبه گر شهید یاران اعلام می کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران با توجه به درخواست جمعی […]

پیگیری مطالبات فرزندان شاهد وایثار گر شاغل در ذوب آهن اصفهان

فرزندان شاهد و ایثار گر شاغل در کارخانه ذوب آهن استان اصفهان مطالباتی را در جهت تحقق جایگاه شغلی خود به مدیر عامل از تریبون رسانه مطالبه گر شهید یاران اعلام می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران با توجه به درخواست جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در ذوب آهن استان اصفهان بزودی پایگاه خبری شهیدیاران جهت مطالبات این عزیزان از مدیر عامل این مجموعه سوالاتی را در راستای ارتقاء وحفظ منزلت فرزندان شاهد و ایثارگر توانمند ،نخبه وسرآمد در دستور کار خود قرار داده است.

امید است با توجه به مطالبات این عزیزان مدیر عامل و مجموعه ذوب آهن اصفهان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات موثری را انجام دهند و در جهت حفظ ومنزلت جایگاه شغلی فرزندان شاهد مانند برخی از ادارات ترک فعل نکنند.

با توجه به سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در جهت رسیدگی به امور امور ایثارگران وفرزندان شاهد، با صراحت در راستای حفظ و ارتقاء جایگاه آنان تاکیدات ویژه ای شده است.

بنابر این انتظار می رود که مسئولین در جهت تحقق احقاق این عزیزان که بر گردن همه ما حق دارند را بصورت ویژه پیگیری نمایند.

ذوب آهن اصفهان یکی از کارخانجات بزرگ و برند کشور ایران است که نسبت به شرایط و روند کار مجموعه، بایستی مطالبات این عزیزان را بصورت ویژه بررسی وپیگیری کند.