پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی طی پیامی مردم استان را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی طی پیامی مردم استان را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجرِ وَلیالٍ عَشْر…

در ظلمت رژیم طاغوت فجر انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ طلوع کرد و خط بطلانی بر ظلمت و تاریکی رژیم شاهنشاهی کشید و بار دیگر ملت ایران با فداکاری و با رهبری حضرت امام خمینی (ره ) تاریخ ساز شد.

٢٢ بهمن در حالی فرا رسیده است که ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد، انقلابی که امروز به نهضت مقاومت و ایستادگی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

بیست و دوم بهمن ماه، روز خروش ملتی است که سرود رهایی را به رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله علیه سر دادند به راستی که در این روز الهی، طلوع حق به حقیقت پیوست. 

هویت انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است و جنس آن نیز مردمی است و یوم الله ۲۲بهمن روز اتحاد، همبستگی، اقتدار، اعتلا و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و ابر قدرت هایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب از هر دسیسه و حربه‌ای برای ضربه زدن به پیکره ی این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.

اکنون ملت فهیم، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، پس از گذشت چهل و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ با افتخار به گذشته و امید به آینده ای درخشان در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه که نماد اگاهی، همدلی و انسجام است ، بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه ها و نقشه های استکبار به رخ جهانیان خواهد کشید.

اینجانب با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و ادای درود و احترام به روح پرفتوح امام شهیدان و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و در همراهی با دلسوزان انقلاب و نظام از عموم مردم شریف و آگاه استان کردستان دعوت می نمایم تا با حضور پر شور و حماسی خود در روز ۲۲ بهمن ضمن میثاق با خون شهیدان و تجدید بیعت با آرمانهای بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و امام خامنه ای(مدظلله العالی) یکبار دیگر عزم و اراده خود را در حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن در برابر دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند.

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس