فرماندار اصفهان تأکید کرد: اتاق اصناف با همکاری دستگاه های ذی ربط بایستی نسبت به هدایت سرمایه گذار و صدور مجوز برای واحدهای نانوایی و دیگر واحدهای صنفی مورد نیاز مردم در این شهرک اقدام نماید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان شب […]

فرماندار اصفهان تأکید کرد: اتاق اصناف با همکاری دستگاه های ذی ربط بایستی نسبت به هدایت سرمایه گذار و صدور مجوز برای واحدهای نانوایی و دیگر واحدهای صنفی مورد نیاز مردم در این شهرک اقدام نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان شب گذشته (دوشنبه) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک شهید کشوری، با تأکید بر لزوم همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای رفع مسائل و مشکلات مردم در شهرک شهید کشوری، اظهار داشت: باتوجه به سکونت تعداد قابل ملاحظه ای از شهروندان در این شهرک و کمبود خدمات و امکانات تا زمان طی مراحل قانونی و تأمین خدمات مطابق سرانه های خدماتی، کمیته ای متشکل از شهرداری، شورای شهر و اداره راه و شهرسازی تشکیل و تصمیمات لازم پیرامون تعیین تکلیف املاک اتخاذ گردد.

فرماندار اصفهان افزود: اتاق اصناف با همکاری دستگاه های ذی ربط بایستی نسبت به هدایت سرمایه گذار و صدور مجوز برای واحدهای نانوایی و دیگر واحدهای صنفی مورد نیاز مردم در این شهرک اقدام نماید.

وی تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی ملزم به تأمین زمین مورد تأیید نیروی انتظامی برای احداث کلانتری و راهور در مجموعه شهید کشوری است.

احمدی افزود: اطلاع رسانی و ارائه تقویم زمان بندی برای اتمام پروژه ها و بهره برداری از آنها توسط دستگاه های اجرایی باعث امیدآفرینی در جامعه می شود.

وی عنوان کرد: توجه به موضوعات فرهنگی در مجموعه شهید کشوری بسیار حائز اهمیت است و در این خصوص بایستی اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان افزود: روشنایی معابر شهرک شهید کشوری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و پیگیری های لازم توسط دستگاه های ذی ربط در این خصوص انجام شود.