برنامه های کنگره شهدا را بایستی براساس سازوکارهای استانی و شهرستانی به پیش ببریم فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از دستور کارهای کمیته رسانه مربوط به فعالیت های رسانه ای پیرامون کنگره ملی شهدای تخریب است که بایستی در این راستا برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

برنامه های کنگره شهدا را بایستی براساس سازوکارهای استانی و شهرستانی به پیش ببریم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از دستور کارهای کمیته رسانه مربوط به فعالیت های رسانه ای پیرامون کنگره ملی شهدای تخریب است که بایستی در این راستا برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کنگره شهدای شهرستان، عنوان کرد: یکی از نمادهای ایثار و شهادت رزمندگان مبحث تخریب است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه برنامه های کنگره شهدا را بایستی براساس ساز و کارهای استانی و شهرستانی به پیش ببریم، افزود: یکی از دستور کارهای کمیته رسانه مربوط به فعالیت های رسانه ای پیرامون کنگره ملی شهدای تخریب است که بایستی در این راستا برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.

احمدی تأکید کرد: ما باید برنامه دقیق و جامعی پیرامون نمادها داشته باشیم و این مهم را در کمیته نمادها با جدیت بررسی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ساز و کاری برای بررسی پیشنهاد، تصویب و اجرای المان های متعدد در مکان های مختلف تعریف شود، افزود: کمیته المان ها پیرامون چینش، پراکندگی و چگونگی اجرای المان های متعدد ازجمله المان مربوط به شهدای تخریب تصمیم گیری کنند.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: از ظرفیت های یگان های دیگر سپاه، ارتش و جهاد برای اجرای برنامه های کنگره شهدا استفاده شود.

وی بر لزوم فضاسازی شهری تأکید کرد و گفت: فضاسازی شهری باید در کمیته فضاسازی با جدیت بررسی شود.