پاسخگویی به ۲۶۵ هزار تماس تلفنی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ثبت بیش از ۲۶۵ هزار تماس مشترکین کردستانی از طریق سامانه «۱۲۱» امور فوریت ها و اتفاقات برق کردستان  در سال گذشته خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ثبت بیش از ۲۶۵ هزار تماس مشترکین کردستانی از طریق سامانه «۱۲۱» امور فوریت ها و اتفاقات برق کردستان  در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید محمد فتحی” معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در خصوص این خبر اظهار داشت: مرکز فوریت های برق «۱۲۱» در ستاد و کلیه امورها و بخش ها به منظور پاسخگویی منطقی و سریع تماس های مشترکین و پیگیری درخواست ها در کوتاه ترین و مناسب ترین زمان ممکن بصورت شبانه روزی فعال است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه کلیه خاموشی های با برنامه و بدون برنامه در نرم افزار ثبت حوادث و سیستم ضبط مکالمات ثبت میگردد، گفت: این درخواست ها توسط اپراتورها بصورت برنامه ریزی شده به واحدهای پیگیری کننده ارجاع می گردد.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۲ نفر در دو نوبت کاری بصورت شبانه روزی در محل ستاد این شرکت نسبت به پاسخگویی شهروندان اقدام مینمایند، تصریح کرد: سیستم پاسخگویی به مشترکین در سامانه فوریتهای برق بصورت هوشمند می باشد به گونه ای که  کلیه تماسهای مردمی با این سامانه بصورت اتوماتیک هدایت و پاسخگویی شده و چنانچه مشترک قبلا تماس گرفته باشد با تماس مجدد بلافاصله در سیستم شناسایی شده و وضعیت رسیدگی به خاموشی یا موارد درخواستی مشترک ردیابی شده و آخرین وضعیت آن به مشترک اعلام میگردد.

وی افزود: در امور فوریت های برق «۱۲۱»، سیستم نظرسنجی در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده و نحوه پاسخگویی اپراتور پس از دریافت گزارش، مورد بررسی قرار می گیرد که با رضایتنمدی قریب به ۸۲ درصد شهروندان همراه بوده است.

فتحی درپایان خاطر نشان کرد: دستاورد مهم سامانه «۱۲۱» ایجاد بانک اطلاعاتی مناسب در خصوص خاموشی های شبکه است که شاخص های تعداد خاموشی ها، مدت زمان خاموشی و علت خاموشی هر فیدر توسط نرم افزار این سامانه بصورت دوره ای بررسی و فیدرهای با قطعی بالا شناسایی میشود و به تبع آن نسبت به اصلاح و بهبود پایداری شبکه برق این مناطق برنامه ریزی و اقدام میگردد.