برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر با محوریت جهاد تبیین/ هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت تبیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: محور برنامه‌های ایام الله دهه فجر جهاد تبیین است؛ بایستی دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی و هنرمندانه بیان شود و در میان دستاوردها، هویت ملی و اقتدار […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: محور برنامه‌های ایام الله دهه فجر جهاد تبیین است؛ بایستی دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی و هنرمندانه بیان شود و در میان دستاوردها، هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، دوشنبه دوم بهمن ماه در نشست هماهنگی ویژه برنامه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و تسلیت در پی شهادت مستشاران سپاه پاسداران در سوریه، گفت: برنامه‌های ایام الله دهه فجر بسیار حائز اهمیت است زیرا پیروزی انقلاب اسلامی حرکت بی بدیلی در جهان بود از این رو بر امتداد و گرامیداشت این راه روشن تأکید داریم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاکمیت را ذیل حاکمیت خداوند متعال تشکیل داد و این تنها حکومتی در عالم است که این خصوصیت را دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیانگر اصل این واقعیت است از این رو نسل‌های ما باید بدانند که چه اتفاقاتی افتاده است، انقلاب نه ارزان و نه فوری به دست آمده است بلکه خون‌ جوانان و مردم ما جاری شده تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
جان‌نثاری خاطرنشان کرد: پس از فتنه سال گذشته که دشمنان به دنبال براندازی نظام بودند اما به فضل الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم نظام جمهوری اسلامی همچنان با قدرت برپاست، در این شرایط باید نشان دهیم که استحکام نظام از گذشته بیشتر است.
وی ضمن تأکید بر نشان دادن حضور همگانی مردم در ایام الله دهه فجر، گفت: باید نشان دهیم که آحاد مردم نه خسته شده‌اند و نه از نظام اسلامی روی گردان هستند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: برنامه ریزی برای ایام الله دهه فجر عملیاتی، متمرکز، دقیق، مؤثر و توأم با جهاد تبیین باشد.
جان‌نثاری تأکید کرد: مسئولیت برگزاری شایسته برنامه‌های دهه فجر با فرمانداران و ستادی است که در هر شهرستان تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و آحاد مردم بایستی در برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه نقش داشته باشند و برنامه‌ها به صورت همگانی برگزار شود.
جان‌نثاری تصریح کرد: محور برنامه‌ها جهاد تبیین است و بایستی دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی و هنرمندانه بیان شود و در میان دستاوردها، هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت قرار بگیرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: همچنین ضرورت حضور همگانی مردم در انتخابات تشریح شود.
وی تأکید کرد: گرامیداشت ۱۲ بهمن، گلباران مزار شهیدان و راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه و معنادار برگزار شوند.
جان‌نثاری افزود: تبلیغات محیطی، آذین بندی محلات و ادارات و جشن‌های محلی نیز در دستور کار قرار بگیرد.
وی در پایان عنوان کرد: مردمی سازی نیز بعنوان یک گفتمان اجرایی قالب در برنامه‌های ایام الله دهه فجر به مرحله عینیت درآید