رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو مشهد در دیدار با خانواده‌ شهیدا گفت: خانواده‌های شهدا پرچمداران ایثار و تجلی وحدت هستند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، حجت السلام احمد ملکی در راستای تکریم ایثارگران با خانواده‌های شهیدان «مسعود میبودی» و «محمد عادلی» دیدار کرد و گفت: شهیدان […]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو مشهد در دیدار با خانواده‌ شهیدا گفت: خانواده‌های شهدا پرچمداران ایثار و تجلی وحدت هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، حجت السلام احمد ملکی در راستای تکریم ایثارگران با خانواده‌های شهیدان «مسعود میبودی» و «محمد عادلی» دیدار کرد و گفت: شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این مقام صرفا خداوند متعال به بندگان شایسته خود اعطا می‌کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو مشهد گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
وی افزود: امیدواریم ما نیز رهروان صدیقی برای این شهیدان گرانقدر باشیم تا عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را نسل‌های آینده بشناسند و بدانند که حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه شهدا پرچمداران ایثار و تجلی وحدت هستند، تصریح کرد: شهدای امنیت در نزد همه ما بسیار عزیز و گرامی هستند و شهیدان نیروی انتظامی جان خود را داده اند تا حتی برای ثانیه ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود بی‌شک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کرده‌اند.
شهیدان «مسعود میبودی» و «محمد عادلی» در ۲۰ تیرماه ۱۳۴۰ و دوم شهریور ۱۳۴۹ چشم به جهان هستی گشودند و در ۲۸ تیرماه ۱۳۶۶ و چهارم دی ماه ۱۳۶۶ به مقام والای شهادت نائل آمدند.
گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهد الرضا پرونده هشت هزار و ۶۷۳ شهید، ۳۷ هزار و ۲۶۸ جانباز و یک هزار و ۹۳۷ آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.