پیشرفت ۲۶۰درصدی کاروان راهیان نور استان کردستان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کردستان گفت: کاروان های راهیان نور استان کردستان نسبت به سال گذشته ۲۶۰ درصد پیشرفت داشته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ توحید رستمی در مراسم بدرقه راهیان نور دانشگاه های استان کردستان گفت: خوشبختانه با توجه به […]

پیشرفت ۲۶۰درصدی کاروان راهیان نور استان کردستان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کردستان گفت: کاروان های راهیان نور استان کردستان نسبت به سال گذشته ۲۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ توحید رستمی در مراسم بدرقه راهیان نور دانشگاه های استان کردستان گفت: خوشبختانه با توجه به شرایطی که امسال اتفاق افتاد شاهد حضور و ثبت نام دانشجوهای بیشتری نسبت به سال گذشته بودیم.

رستمی افزود: کاروان راهیان نور از لحاظ کمی و کیفی تغییراتی داشته است که از لحاظ کمی افزایش ۲۶۰ درصدی و از لحاظ کیفی هم رشد قابل قبولی داشته است.

مسئول بسیج دانشجویی  به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه ی گام دوم انقلاب و نقش نیروهای جوان و حلقه های میانی در حکم رانی اشاره کرد گفت: باید به جوانان و نقش جوانان در حلقه های میدانی و نقش معنویت و سبک زندگی اسلامی در بیانیه گام دوم در مقابل سبک زندگی غربی توجه داشت.

رستمی در ادامه گفت: رسالت بسیج دانشجویی در تحقق بیانیه گام دوم و همچنین استفاده از ثروت عظیم دفاع مقدس است و باید به سمتی حرکت کنیم که تربیت جوان دارای ایمان و غیرتی دینی محقق شود.

رستمی در ادامه افزود: مسئولین در مواجه با قشر جوان و با توجه به حوادث اخیر کشور و جنگ ترکیبی و همچنین هجمهه های ضد انقلاب نقش پررنگی در مواجه با مشکلات دارند، انتظار می‌رفت که راهیان نور نسبت سال گذشته جمعیت کمتری ثبت نام  کنند ولی خوشبختانه جمعیت شرکت کنندگان امسال  راهیان نور  نسبت به سال گذشته رشد ۲۶۰  درصدی را داشته است که این نشانه ی پویایی و پای کار بودن جوانان و دانشجویان است.