مراسم تقدیر از فعالین طرح بازخوانی وصیت نامه شهدا توسط بانک دی بمناسبت گرامیداشت روز شهید، پایگاه خبری شهید یاران با همکاری بانک دی ازکودکان و نوجوانان که با ارسال بازخوانی وصیت نامه شهیدان والامقام در این پویش شرکت کردند در مورخ ۲۲ و۲۳اسفند در استان خوزستان شهرستان امیدیه تقدیر بعمل می‌آید. به گزارش خبرنگار […]

مراسم تقدیر از فعالین طرح بازخوانی وصیت نامه شهدا توسط بانک دی

بمناسبت گرامیداشت روز شهید، پایگاه خبری شهید یاران با همکاری بانک دی ازکودکان و نوجوانان که با ارسال بازخوانی وصیت نامه شهیدان والامقام در این پویش شرکت کردند در مورخ ۲۲ و۲۳اسفند در استان خوزستان شهرستان امیدیه تقدیر بعمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ مدیر مسئول پایگاه خبری شهیدیاران با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری وبهره بردن از هنر واستعدادهای نسل جوان و نوجوان، دومین سال پیاپی از مشارکت کودکان و نوجوانان اکثر استانها در این پویش خبر داد واذعان داشت: به لطف خداوند متعال و دعای شهدا امروز این مجموعه بیش از ۱۸۰۰کودک ونوجوان را در راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای همکاری به عنوان خبرنگاران افتخاری جذب نموده که انتظار این مجموعه همکاری دستگاهای فرهنگی در راستای معرفی این طرح به کودکان و نوجوانان است.

باصری افزود: زمانی که برای بارگذاری بازخوانی وصیت نامه شهیدان والامقام درحال انجام، تهیه وتنظیم آن هستیم، یاد آور فرمایشات امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری خواهیم شد که حضرت امام خمینی(ره) در این باره فرمودند:
اگر وصیت نامه هایی شهیدانی که این عزیزان می نویسند را مطالعه کنید، همانند این است که پنجاه سال عبادت کرده اید و خدا قبول کند، لذا سعی کنید یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها رو بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید.

ومقام معظم رهبری نیز فرمودند:
این وصیت نامه هاى شهدا که امام(ره) توصیه به مطالعه ى آن مى کردند، به خاطر این است که نمایشگر انقلاب درونی یک نفر است. هر کدام از این وصیت نامه ها را که انسان مى خواند، تصویرى از انقلاب یک نفر را در آن مى بیند و خودش منقلب کننده و درس دهنده است. ما باید این حالت را تعمیم بدهیم و این، ممکن است.

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران گفت: وصیت شهدای والامقام راه را برای ادامه مسیر انقلاب برایمان ترسیم می‌کنند و واقعاً در هر کدام از این وصیتنامه شهدا درس‌هایی نهفته است که این وظیفه ماست برای آیندگان به عنوان الگو برجای بگذاریم.
از این در روز گرامیداشت شهدای والامقام وظیفه ما تکریم از پدران ، مادران، خانواده شهدا،کودکان و نوجوانانی است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برایمان معنا بخشیدند.