سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم افتتاحیه اردوی طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان، گفت: ما پیرو حضرت علی (ع) هستیم که اولین مسلمان و مومن به راه پیامبر (ص) بود، تنها کسی که در خانه خدا متولد شد و در مسجد به شهادت رسید، بزرگ مردی که رشادت‌هایش در دفاع از […]

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم افتتاحیه اردوی طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان، گفت: ما پیرو حضرت علی (ع) هستیم که اولین مسلمان و مومن به راه پیامبر (ص) بود، تنها کسی که در خانه خدا متولد شد و در مسجد به شهادت رسید، بزرگ مردی که رشادت‌هایش در دفاع از اسلام و غزوات متعدد در تاریخ ماندگار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان، وی با اشاره به ویژگی‌ها و مقام و منزلت، شجاعت حضرت علی منحصر به فرد بود، افزود: رهبر معظم انقلاب حضرت علی (ع) الگو و مقتدای بسیجیان معرفی می‌کنند و این درسی برای حرکت ما است‌.
سردار فدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ۴۳سال گذشته تمام نقشه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرده است و وضعیت آمریکا به گونه‌ای است که شبانه مجبور به فرار از منطقه می‌شوند و بیش از ۱۰ میلیارد دلار تجهیزات نظامی خود را در افغانستان جا می‌گذارند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای مدافع حرم داعش را شکست داد و طرح جنگ نیابتی استکبار را خنثی کرد.
وی اضافه کرد: برخی به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای نظام هستند در حالیکه امروز در فناوری‌های نوین از جمله نانو، شبیه سازی، سلولهای بنیادین و صنایع دفاعی جز اولین‌ها و در برخی موارد جز۱۰ کشور برتر جهان هستیم.
سردار فدا گفت: البته برخی به دنبال تضعیف یا کمرنگ کردن نقاط قوت و دستاوردهای نظام اسلامی و برخی نیز به دنبال پوشاندن نقاط ضعف دشمن هستند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) آغاز و با هدایت های رهبر معظم انقلاب حرکت توفنده خود را دنبال می‌کند و برای آینده برنامه دارد که در ادامه راه به‌وجود جوانانی مثل شما نیازمند است.
وی تصریح کرد: ما دنبال تمدن اسلامی هستیم و شرط تحقق آن، پای کار آرودن مردم و پایبندی به عناصر بوجود آورنده انقلاب اسلامی است.
سردار فدا تصریح کرد: اسلام و پایبندی به احکام و اعتقادات دینی اولین رکن در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود و همین مسأله امروز هم ضامن تداوم انقلاب اسلامی است و نمونه بارز آن در برگزاری جشن‌های غدیریه در روزهای اخیر در سراسر کشور مشهود بود.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از ارکان شکل‌گیری انقلاب، ولایت است، افزود: تاریخ نشان داده است برخی انقلاب‌ها به دلیل دور شدن از آرمان‌ها و رهبری از مسیر خود دور شدند و از اهداف خود رجعت کردند ولی مسیر انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ سال همان مسیر اولیه خود است زیرا رهبر معظم انقلاب بعد از امام (ره) از جنس امام خمینی (ره) است و به دنبال اجرایی کردن دیدگاه و نقشه راهی که امام برای انقلاب ترسیم کردند، در سطح ایران، منطقه و‌ بین‌الملل هستند.
سردار فدا تاکید کرد: انقلاب‌هایی که چنین رهبری را نداشتند به قهقرا رفتند و به دلیل دور شدن از مسیر رهبری مدیر و مدبر، انقلابشان مصادره شد کما اینکه در مصر و تونس مشاهده شد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه سومین عامل مردم هستند، افزود: بسیج به عنوان بستر ارتباط مردم و نظام، جذب و سازماندهی نیروهای مردمی را در در مقابل جنگ دشمن در برابر توزیع های مختلف از جمله سال‌های دفاع مقدس و امروز هم در مقابل جنگ ترکیبی و هیبریدی دشمن در دستور کار دارد.
وی روحیه انقلابی و استکبار ستیزی را از دیگر عوامل بوجود آورنده و نگهدارنده انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: لازم است امروز با همان روحیه مسیر انقلابی خود را حفظ کنیم.
سردار فدا با اشاره به نقش دانش‌آموزان در دوره دفاع مقدس، گفت: امروز نیز ظرفیت بالقوه دانش‌آموزان انقلابی با برگزاری چنین دوره‌هایی در مقابله با تهاجم فرهنگی و سایبری دشمن در ایجاد جبهه فرهنگی اسلام در فضای مجازی سازماندهی می‌شود.