سخنگوی وزارت صمت گفت: حتماً پس از دهم اردیبهشت ماه و اتمام مهلت تغییر وضعیت، مجدد گزینه انصراف برای مشتریانی که قصد انصراف و شرکت در طرح ثبت‌نام مرحله دوم که از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود دارند، فعال خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پس از مشخص شدن تاریخ دریافت خودرو […]

سخنگوی وزارت صمت گفت: حتماً پس از دهم اردیبهشت ماه و اتمام مهلت تغییر وضعیت، مجدد گزینه انصراف برای مشتریانی که قصد انصراف و شرکت در طرح ثبت‌نام مرحله دوم که از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود دارند، فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پس از مشخص شدن تاریخ دریافت خودرو متقاضیان، از پنجم اردیبهشت ماه این امکان فراهم شد تا متقاضیان پنج اولویت از شرکت‌های مختلف که دریافت آن‌ها در سال جاری است را انتخاب کنند. مهلت تغییرات در ابتدا تا روز گذشته نهم اردیبهشت ماه بود که به گفته سخنگوی وزارت صمت این مهلت تا پایان امروز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه تمدید شد.

امید قالیباف در تشریح جزئیات امکان تغییر خودرو اظهار کرد: با توجه به اشتباهی که برخی متقاضیان در مورد انصراف از طرح داشتند، این گزینه برای ویرایش افراد نوبت‌دهی شده در سال ۱۴۰۳ موقتاً غیر فعال شد تا مشکلی از این حیث پیش نیاید، اما حتماً پس از دهم اردیبهشت ماه و اتمام مهلت تغییر وضعیت، مجدد گزینه انصراف برای مشتریانی که قصد انصراف و شرکت در طرح ثبت‌نام مرحله دوم که از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود دارند، فعال خواهد شد.

وی در خصوص متقاضیانی که به اشتباه انصراف داده بودند، خاطرنشان کرد: کسانی که به اشتباه در مدت ویرایش از طرح انصراف داده‌اند به حالت اول برگشت داده شده‌اند