سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همزمان با آغاز پیاده روی اربعین حسینی (ع)، ۲۴ تیم راهداری در محور‌های منتهی به مرز‌های استان خوزستان مستقر می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوانمرتضی بهداروندی می‌گوید: با توجه به آغاز پیاده روی اربعین […]

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همزمان با آغاز پیاده روی اربعین حسینی (ع)، ۲۴ تیم راهداری در محور‌های منتهی به مرز‌های استان خوزستان مستقر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان
مرتضی بهداروندی می‌گوید: با توجه به آغاز پیاده روی اربعین حسینی (ع) از فردا تا پایان شهریورماه، ۲۴ تیم راهداری در محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مستقر خواهند شد.

او ادامه داد: ۱۲ تیم از این تعداد در محور منتهی به مرز شلمچه و ۱۲ تیم در محور منتهی به مرز چذابه مستقر می‌شوند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: علاوه بر این، هشت تیم راهداری برای استقرار در سه محور ورودی استان درنظر گرفته شده است.

آقای بهداروندی گفت: این تیم‌ها با هدف کنترل ترافیک جاده با همکاری پلیس راه در ورودی‌های استان و محور‌های منتهی به مرز‌های استان مستقر می‌شوند.

 مرز‌های شلمچه و چذابه در غرب خوزستان ۲ گذرگاه مهم تردد زائران اربعین هستند که پیش بینی شده در اربعین امسال ۲ میلیون زائر از این ۲ گذرگاه راهی کربلای معلا شوند.