تجلیل از ۱۶ فعال جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان در این آیین گفت:این افراد جهادی برگزیده بعد از پایش انجام شده به عنوان گروه‌های فعال در عرصه‌های سلامت،مساجد و هیات،عدالت آموزشی،اقتصاد مردمی،بانوان،کشاورزی و پیشرفت منطقه‌ای انتخاب شدند.  به گزارش […]

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان در این آیین گفت:این افراد جهادی برگزیده بعد از پایش انجام شده به عنوان گروه‌های فعال در عرصه‌های سلامت،مساجد و هیات،عدالت آموزشی،اقتصاد مردمی،بانوان،کشاورزی و پیشرفت منطقه‌ای انتخاب شدند. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهدی طالبی اظهار کرد:روحیه ایثارگری،ارتباط با همه اقشار مردم و خیران،از مهم ترین دلایل انتخاب این فعالان و کنشگران اجتماعی برگزیده استان است. 
وی گفت:بازوی اصلی بنیاد احسان و ستاد برای شناسایی نیاز‌ها و رساندن خدمات به دست مردم، همین گروه‌های جهادی و مردمی هستند که در طول سال در پویش های مختلف به مجموعه بنیاد احسان همکاری داشتند. قطعا” ترویج احسان و نیکوکاری مردم را به هم نزدیک می‌کند زیرا احسان و انفاق تقویت کننده روحیه از خود گذشتگی و مقدمه فضیلتِ ایثار در انسان است.