همزمان با سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور به دیار کریمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام (کرمان) نماینده تام الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل میز ارتباطات مردمی دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور یافته و به مطالبات مردمی در حوزه آموزش عالی پاسخ گفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از […]

همزمان با سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور به دیار کریمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام (کرمان) نماینده تام الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل میز ارتباطات مردمی دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور یافته و به مطالبات مردمی در حوزه آموزش عالی پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم از دانشگاه شهید باهنر کرمان میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور پاسخگویی به سوالات و مطالبات حوزه آموزش عالی در دانشگاه شهید باهنر کرمان در روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ مستقر شده است.
دکتر علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تشکر از مجموعه دست‌اندرکاران آموزش عالی استان کرمان بابت مشارکت در پاسخگویی به مراجعات مردمی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان اتفاقات مبارکی برای آموزش عالی استان کرمان رقم خواهد خورد. طرح‌های عمرانی نیمه تمامی که پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند تکمیل می‌شوند.
معاون وزیر علوم با اشاره به بازدیدی که از دانشگاه‌های استان داشت، گفت: آموزش عالی استان کرمان هم به لحاظ وجود اعضا هیأت علمی و هم به لحاظ مجموعه دانشجویی که دارد جزء مفاخر آموزش عالی کشور محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه مجموعه آموزش عالی در استان کرمان جزء بهترین مجموعه‌های آموزش عالی کشور است و ما تلاش داریم بخش‌های غیرفعال آن را احیاء و فعال نماییم تصریح کرد: باید ظرفیت‌های بالقوۀ آموزش عالی استان کرمان بالفعل شوند تا ان‌شاالله هم به حل مسائل اقتصادی و هم مسائل و مشکلات که در استان وجود دارد کمک شود.
دکتر خطیبی افزود: بخش قابل توجهی از طرح‌های در دست اجرا با اعتباراتی که در این سفر مصوب شده به بهره‌برداری خواهد رسید و روزهای بهتری را برای آموزش عالی استان کرمان پیش‌رو خواهد بود.
گفتنی است؛ در این برنامه روسای دانشگاه‌های استان نیز حضور داشتند و به سوالات و مطالبات، شکایات، مشکلات و درخواست‌های مربوطه پاسخ دادند.
شایان ذکر است، در حاشیه این برنامه نمایشگاه دستاوردهای دانش‌بنیان دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز دایر بود که مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.