صلح و سازش میان ۲ خانواده در باغملک پس از ۳ سال در پویش به عشق امام حسین می‌بخشم محقق شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، معاون قضایی و رئیس شورای حل اختلاف خوزستان گفت: در سال ۱۳۹۸، درگیری میان ۲ خانواده ساکن در روستای رودریز در […]

صلح و سازش میان ۲ خانواده در باغملک پس از ۳ سال در پویش به عشق امام حسین می‌بخشم محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، معاون قضایی و رئیس شورای حل اختلاف خوزستان گفت: در سال ۱۳۹۸، درگیری میان ۲ خانواده ساکن در روستای رودریز در بخش صیدون باغملک ناشی از اختلاف‌های قبلی اتفاق می‌افتد و موجب سلب آسایش، امنیت و آرامش روستا و منطقه می‌شود.

علیرضا باوی افزود: پس از به وجود آمدن درگیری‌های مکرر، پرونده قضایی پیرامون این اختلاف‌ها در دادسرا و دادگاه‌های شهرستان تشکیل و تعدادی از طرفیت دعوا بازداشت و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت موضوع، پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع داده شد و با وساطت، تلاش و همت اعضای این شورا، ستاد صبر، همیاران صلح و انجمن صلح و سازش صیدون و باغملک، چند جلسه میان ۲ خانواده برگزار شد.

باوی می‌گوید: طرفین دعوا به حرمت ماه محرم در قالب پویش “به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم” و به منظور تحکیم بیش از پیش روابط طایفه‌ای، خانوادگی و برقراری نظم و امنیت منطقه و شهرستان نسبت به همه پرونده‌های خود مقابل همدیگر اعلام رضایت و گذشت کردند و اختلاف‌های آن‌ها پس از ۳ سال به صلح، آشتی، اتحاد و برادری تبدیل شد.