فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه پهنه های اقیانوسی گسترش پیدا کرده و شاهرگ اقتصادی کشور را که اسکورت شناورهای تجاری و نفت کش است را در دستور کار دارد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، امیردریادار شهرام ایرانی در سخنرانی پیش […]

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه پهنه های اقیانوسی گسترش پیدا کرده و شاهرگ اقتصادی کشور را که اسکورت شناورهای تجاری و نفت کش است را در دستور کار دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، امیردریادار شهرام ایرانی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه تهران، بیان کرد: درود می فرستیم به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب که آنچه امروز در سرزمین بزرگ ما توسط مردم شهید پرور و دشمن شکن ما رقم می خورد آن باورهایی است که از امام عزیز به نظام مقدس به درستی پیوند خورده است. عرض ادب ویژه به محضر فرمانده معظم کل قوا ولی امر مسلمین داریم که امروز سکان این کشتی با صلابت علی رغم همه طوفان ها در دستان مبارک ایشان است و با تسلط لازم و کافی همه دشمنان را مات و مبهوت گذاشته اند. امیدواریم همان طوری که قرآن وعده کرده است ریشه تمام این دشمنی ها به دست توانمند مردم مقتدر کنده شود.

وی ادامه داد: هفته بسیج را به همه بسیجی ها عزیز تبریک می گویم، مقام عظمای ولایت فرمودند بسیج فراتر از یک سازمان است و یک فرهنگ است که این فرهنگ از ابتدای انقلاب در دل و جان مردم ایران زمین نهادینه شده است. ان شاءلله به همین سبک ادامه خواهد داشت و سیلی های محکمی بر صورت دشمنان نظام و اسلام خواهد زد.
وی در ادامه اظهار کرد: سالروز شهادت شهید فخری زاده را پشت سر گذاشتیم که به جامعه نخبگی کشور و همه مردم و بیت مکرم ایشان تسلیت می گویم. ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را خدمت همه ایرانی ها و از جمله خانواده بهداشت و درمان کشور تبریک می گویم. امیدوارم همین گونه با صلابت بدرخشند. روز دانشجو را در پیش داریم نسلی که قرار است با تلاش و کوشش خود در تاریخ کشور برگ های زرینی را ثبت کنند و تا به امروز نیز ثبت کرده اند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه تصریح کرد: امروز بنده به عنوان سرباز کوچک همه مردم ایران در جمع شما نمازگزاران به نمایندگی از هم رزمان خود حضور یافته ام تا روز هفتم آذر را به همه ایرانی های عزیز تبریک بگویم. باور ما این است که این روز به دست همرزمان ما در تاریخ ثبت شد اما متعلق است به همه ایرانی هایی که ۹ شب و روز  مردانه در صحنه بودند و همه همرزمان بنده از سفره های ارزشمند شما عزیزان به این سازمان پیوسته و در حال فعالیت شبانه روزی هستند. امروز نیروی دریایی شما توانسته با بهره گیری از توانمندی های داخل کشور، جوانان، صنعت گران و دانشمندان کشور و آنانی که دل و جانشان برای ایران می تپد و در خط ولایت تمام هم و غم آنان بالا بردن پرچم نظام مقدس است استفاده کند و با بهره گیری از آخرین دستاوردها و  تجهیزات در اختیار خود و تجارب هشت سال دفاع مقدس کسب کرده بتواند در عمق دریاها حضور دائمی و شبانه روزی داشته باشد و در حال اجرای ماموریت است