مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت ۱۸۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا پایان مردادماه امسال از مشترکان خانگی، عمومی(اداری)، تجاری، صنعتی و کشاورزی طلبکار است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی‌زاده” اظهار داشت: درصد بدهی مشترکان برق این شرکت، 48 درصد تعرفه […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت ۱۸۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا پایان مردادماه امسال از مشترکان خانگی، عمومی(اداری)، تجاری، صنعتی و کشاورزی طلبکار است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی‌زاده” اظهار داشت: درصد بدهی مشترکان برق این شرکت، 48 درصد تعرفه عمومی (اداری)، ۱۹ درصد تعرفه خانگی، ۱۹ درصد تعرفه تجاری، ۱۱ درصد تعرفه صنعتی و سه درصد تعرفه کشاورزی است.
وی ادامه داد: مشترکان عمومی (اداری) با ۸۹ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، مشترکان خانگی با ۳۶ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان، مشترکان تجاری با ۳۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، مشترکان صنعتی با ۲۰ میلیارد تومان، مشترکان کشاورزی با ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیشترین و کمترین میزان بدهی به این شرکت را دارند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به سهم بدهی شهرستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان بویراحمد با ۸۴ میلیارد تومان بیشترین سهم بدهی در پنج تعرفه عمومی، خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی را دارد.
وی گفت: مشترکان برق شهرستان گچساران با ۴۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، شهرستان کهگیلویه با ۲۴ میلیارد تومان، شهرستان دنا با ۱۰ میلیارد تومان، شهرستان چُرام با هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، باشت با هفت میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، بهمئی با پنج میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و شهرستان لنده هم با چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به ترتیب بیشترین و کمترین میزان بدهی به این شرکت را دارند.
معتمدی اظهار داشت: از تمامی مشترکان برق انتظار داریم در پرداخت بدهی‌های خود با ما همکاری داشته باشند تا بتوانیم با اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، برق پایدارتری را در اختیار مشترکان قرار دهیم