بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت یوم الله حماسه ۹ دیاداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت یوم الله حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای را صادر نمود.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره کل فرهنگ […]

بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت یوم الله حماسه ۹ دی
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت یوم الله حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای را صادر نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت یوم الله حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای را صادر نمود.
در متن این بیانیه آمده است:
بسمه تعالی
تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و منویات مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) ناکام گشته اند. حوادث سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان نظام بودکه با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی نقش بر آب شد.
نهم دی ماه باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی برشمرد، نهم دی ماه تفسیر الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ است، روز یأس همه دشمنان اسلام و ایران اسلامی و انقلابی و روزی است که همه ایران یک صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان، لبیک گفته و با تمام وجود از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب دفاع کردند.
آری نهم دی‌ماه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) روز تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.
کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران و مردم ولایت مدار و شهید پرور اصفهان روز پنجشنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ جهت بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب و اسلام درمراسم این یوم الله در گلستان شهدای اصفهان حاضر خواهند شد تا این بیداری و شکوه این حضور برای همیشه خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشد.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان
۸ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۱۲