ملاقات مردمی و بدون واسطه استاندار و معاونین استاندار اصفهان با جمعی از مردم استان اصفهان استاندار اصفهان به همراه معاونین و جمعی از مدیران کل استان بیش از دو ساعت با مردم استان دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات ایشان پرداختند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل […]

ملاقات مردمی و بدون واسطه استاندار و معاونین استاندار اصفهان با جمعی از مردم استان اصفهان

استاندار اصفهان به همراه معاونین و جمعی از مدیران کل استان بیش از دو ساعت با مردم استان دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات ایشان پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، استاندار اصفهان که ماهانه در سامانه ارتباط مردمی سامد حضور پیدا می کند، هر دو هفته در شهرستان های استان و بصورت فصلی در استانداری اصفهان ملاقات مردمی دارد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، شامگاه شانزدهم آبان ماه، در حاشیه این دیدار گفت: یکی از رویکردها و اصول بسیار مهم دولت سیزدهم برقراری ارتباط بدون واسطه و چهره به چهره با آحاد مردم است.

وی ادامه داد: در این دیدارها علاوه بر پیگیری و رفع مشکلات مردم، فضای ذهنی مدیران استان نسبت به مسائل و مشکلات عمده مردم بیش از پیش آشنا می‌شود و نظرات مردمی در تصمیم گیری و رویکردها تأثیر مستقیم خواهد داشت.

گفتنی است: در این دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و جمعی از مدیران کل استان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان را همراهی و با مردم گفتگو و در راستای رفع مشکلات تلاش و تسهیلگری کردند.