مشکلات حوزه ی بانوان و معیشت آنها با دقت و جدیت پیگیری شود استاندار کردستان بر پیگیری جدی مشکلات بانوان و معیشت آنان با دقت و جدیت هر چه بیشتر تاکید کرد.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در مراسم گرامیداشت روز زن و در جمع بانوان شاغل در […]

مشکلات حوزه ی بانوان و معیشت آنها با دقت و جدیت پیگیری شود

استاندار کردستان بر پیگیری جدی مشکلات بانوان و معیشت آنان با دقت و جدیت هر چه بیشتر تاکید کرد.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در مراسم گرامیداشت روز زن و در جمع بانوان شاغل در استانداری که روز سه شنبه برگزار شد، گفت: حضرت فاطمه (س)الگوی تمام انسانهاست و بهترین انتخاب برای روز زن همانا روز میلاد دخت پیامبر اسلام است.

زلری کوشا گفت: بانوان شاغل علاوه براینکه پابه پای مردان در اداره مشغول فعالیت هستند در منزل هم مسوولیت سنگینی برعهده دارند جای تقدیر و تشکر مضاعف دارند.

استاندار کردستان افزود: مشکلات حوزه ی بانوان و معیشت آنها باید با جدیت پیگیری شود هرچند که شرایط به گونه ای است که اسب تازان تورم این تلاشها را کم رنگ جلوه می دهند.

وی گفت: در رابطه با پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور با رئیس جمهور به صورت مفصل صحبت شده است و رئیس جمهور محترم هم دستور پیگیری داده اند و امید است در سال آینده یک اتفاق جدی در میزان دریافتی کارکنان وزارت کشور بی افتد تا وضعیت معیشتی همکاران قدری تغییر کند.