یک مرزبان در سراوان به شهادت رسید طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، احدی یکی از مرزداران مجروح، که پس از گذشت پنج روز به علت شدت جراحات در سحرگاه یوم جاری دعوت حق را لبیک و به شهادت رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان […]

یک مرزبان در سراوان به شهادت رسید


طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، احدی یکی از مرزداران مجروح، که پس از گذشت پنج روز به علت شدت جراحات در سحرگاه یوم جاری دعوت حق را لبیک و به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در اعلام این خبر تصریح کرد:مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در درگیری با معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قاچاقچیان موادمخدر در نقطه صفر مرزی، ضمن جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به خاک میهن عزیزمان، موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن احدی از اشرار و قاچاقچیان یک دستگاه خودرو را کشف و مقادیری قابل توجهی موادمخدر و کالای قاچاق را نیز کشف کنند.

وی گفت: در این عملیات یکی از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام استواردوم “سبحان جمالی ” با مقاومت جانانه در این عملیات مجروح که پس از گذشت ۵ روز در سحرگاه یوم جاری به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود:امروز که مردان بی‌ادعای مرزبانی در دورافتاده‌ترین نقاط مرزی، وظیفه پاسداری و حراست از مرزهای کشور را بر عهده دارند عزیزانی همچون شهید “سبحان جمالی ” در راه دفاع از کیان ایران اسلامی با نثار جان خود، امنیت میهن عزیزمان را پایدار می‌کنند.

گفتنی است، شهید ” سبحان جمالی ” اهل و ساکن شهرستان زاهدان و مجرد است.