کردستان میزبان پیکر ۴ شهید گمنام شد پیکر مطهر ‌۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور و استقبال استاندار، خانواده شهدا، مردم و مسئولان از طریق پلیس راه کرمانشاه وارد سنندج شد و پس از برگزاری مراسمات مختلف، در چهار شهر کردستان تشییع و تدفین خواهند شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

پیکر مطهر ‌۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور و استقبال استاندار، خانواده شهدا، مردم و مسئولان از طریق پلیس راه کرمانشاه وارد سنندج شد و پس از برگزاری مراسمات مختلف، در چهار شهر کردستان تشییع و تدفین خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امروز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه،همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت دختر نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه(س)، با استقبال و حضور استاندار کردستان، خانواده شهدا،جمعی از مردم شهید پرور استان و مسئولین، پیکر پاک ومطهر ۴ شهید‌ گمنام دوران دفاع مقدس از طریق پلیس راه کرمانشاه وارد سنندج شد.

مکان‌یابی تدفین این شهدا در شهرستان‌های قروه، دهگلان، بیجار و سنندج تایید و انجام شده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر چهار شهید گمنام همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه هفته آینده در سنندج برگزار می‌شود و بعد از مراسم تشییع سه شهید به شهرستانهای قروه، بیجار و دهگلان تحویل داده و یک شهید نیز در سنندج تدفین خواهد شد.

کویستان عبدالحکیمی