خانواده‌های شهدا سینه خود را سپر انقلاب کرده‌اند معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه اگر صبر و شجاعت خانواده‌ها نبود، شهید پا به عرصه دلاوری نمی‌گذاشت، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ همسرانی بودند که مانع از حضور همسران خود در عرصه ایثار و شهادت می‌شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه اگر صبر و شجاعت خانواده‌ها نبود، شهید پا به عرصه دلاوری نمی‌گذاشت، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ همسرانی بودند که مانع از حضور همسران خود در عرصه ایثار و شهادت می‌شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مراسم سوم و هفتم سردار مدافع حرم شهید علی آقازاده که در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای استان قم برگزار شد، اظهار کرد: در روز پدر وظیفه خود می‌دانیم که به محضر پدران شهدا برسیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا فرزندان خود را در بستر ایثار و شهادت تربیت‌کرده‌اند، مطرح کرد: این موضوع تنها به دوره‌ای خاص محدود نبوده بلکه در طول دوران انقلاب اسلامی همواره خانواده‌های شهدا در این مسیر قرار داشتند.

معاون رئیس‌جمهور بابیان اینکه خانواده شهدا، دامنه قله شهادت هستند، عنوان کرد: امیدواریم خداوند رحمان وجود بابرکت پدران شهدا را حفظ کرده و به بازماندگان آن‌ها صبر دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر صبر و شجاعت خانواده‌ها نبود، شهید پا به عرصه دلاوری نمی‌گذاشت، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ همسرانی بودند که مانع از حضور همسران خود در عرصه ایثار و شهادت می‌شدند.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: افتخار ما این است که در انقلاب اسلامی خانواده‌هایی داریم که سینه خود را سپر کردند و پشتوانه خود را به جبهه‌های ایثار و شهادت اعزام کردند تا این نظام و انقلاب سرپا بماند.