قانعی ضمن اعلام پشتیبانی از برگزاری پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور، گفت: همه ظرفیت های استانی برای برگزاری مسابقات باید پای کار بیایند و برنامه ریزی مناسبی انجام شود تا با برکت حضرت شاهچراغ (ع) خاطره خوبی در ذهن شرکت کنندگان نقش ببندد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی» […]

قانعی ضمن اعلام پشتیبانی از برگزاری پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور، گفت: همه ظرفیت های استانی برای برگزاری مسابقات باید پای کار بیایند و برنامه ریزی مناسبی انجام شود تا با برکت حضرت شاهچراغ (ع) خاطره خوبی در ذهن شرکت کنندگان نقش ببندد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی» امروز (شنبه ۱۲ شهریور) در جلسه هماهنگی پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور به میزبانی شیراز با اشاره به سابقه قرآنی شیراز، گفت: شیراز یکی از محدود شهرهای کشور است که از سبغه قرآنی قوی برخوردار است و حضرت شاهچراغ (ع) یکی از کاتبان وحی بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: جلسات قرآنی شیراز همواره زبانزد بوده است و این در حالی است که کمتر به آن پرداخته شده است.

وی با ارائه تعریفی از کار فرهنگی، اظهار داشت: کار فرهنگی این است که آرمان هایی که اهل بیت (ع) از قرآن به ما گفته اند را در زندگی و در کنار سایر نظرات پیش ببریم.

قانعی ضمن اعلام پشتیبانی از برگزاری پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور به میزبانی شیراز، تاکید کرد: همه ظرفیت های استانی برای برگزاری مسابقات باید پای کار بیایند و برنامه ریزی مناسبی انجام شود تا با برکت حضرت شاهچراغ (ع) خاطره خوبی در ذهن شرکت کنندگان نقش ببندد.

خاطرنشان می شود: مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» از ۱۲ تا ۱۵ مهرماه در شیراز برگزار می شود.