دل او را دل شب آزردند🌹 از در و بام هجومش بردند مدیرکل گروه شرکت های ایثار و رئیس تعاونی های مسکن‌ ایثارگران و رزمندگان مالک اشتر استان کردستان طی پیامی شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران از کردستان متن پیام ایشان بدین شرح است: «بسم […]

دل او را دل شب آزردند🌹 از در و بام هجومش بردند

مدیرکل گروه شرکت های ایثار و رئیس تعاونی های مسکن‌ ایثارگران و رزمندگان مالک اشتر استان کردستان طی پیامی شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران از کردستان متن پیام ایشان بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحمان الرحیم»

۲۵شوال سالروز شهادت ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر (ص) که دوران ۳۴ ساله امامتش را با معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سپری کرد، بر عموم مسلمین وشیعیان تسلیت باد.

امام جعفر صادق (ع) برجسته‌ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دل‌های خسته شیعیان وعاشقانش روشن کرد.

امام صادق (ع)با شخصیت بزرگ خود و با زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و شمع همیشه فروزان مسیر رهروان اسلام ناب محمدی بود که سرانجام به دست منصور خلیفه ستمگر عباسی به شهادت رسید و روح بلندش به سوی معبودش پر کشید.

اینجانب، سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک ولایت و امامت، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) را خدمت تمامی مسلمانان وشیعیان آن امام بزرگ تسلیت عرض می نمایم واز خداوند متعال می‌طلبیم که در پرتو عنایات حضرت امام جعفر صادق(ع) سعادت شفاعت ایشان را در  دنیا و آخرت نصیب همه ما بفرماید.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی:
مدیرکل گروه شرکت های ایثار و رئیس تعاونی های مسکن‌ ایثارگران و رزمندگان مالک اشتر استان کردستان