مربیان محترم و پر تلاش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستانروز معلم، روز تجلیل و تقدیر از شرافت و ارزشهای والای انسان های فرهیخته، سترگ و اندیشمندیاست که ایثارگرانه با نور وجودشان مسیر سعادت را برای آینده سازان کشور عزیزمان روشن می سازند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،متن […]

مربیان محترم و پر تلاش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان
روز معلم، روز تجلیل و تقدیر از شرافت و ارزشهای والای انسان های فرهیخته، سترگ و اندیشمندی
است که ایثارگرانه با نور وجودشان مسیر سعادت را برای آینده سازان کشور عزیزمان روشن می سازند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،متن پیام ایشان بدین شرح است:
این مناسبت فرخنده، فرصتی است مغتنم برای سپاس از میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت که همانا تجلیل از معلمان و مربیان شریف ، تکریم از منزلت رفیع علم و مهارت آموزی ، وظیفه مهم دینی و
ملی انسان های بزرگ منشی است که با رسالتی عظیم و بی بدیل در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلام، آگاهی بخشی و معرفت شناسی بی ادعا گام بر می دارند.
اینکه در آستانه دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه شهید «مرتضی مطهری» و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و مربی بر خود لازم می دانم ضمن تبریک فرارسیدن این هفته از تلاش و کوشش شما در عرصه مهارت آموزی علی اللخصوص در شرایط شیوع بیماری منحوس کرونا که با نوآوری، خلاقیت و ارائه آموزش های مهارتی به صورت مجازی اثر بدیعی را خلق نمودید تقدیر و تشکر نمایم.
امید آن است که در سایه سار الطاف الهی در کنار اندیشه پویا، تعهد و تخصص ستودنی و روز آمدی شما
عزیزان شاهد تحولاتی سازنده و اثر بخش در حوزه آموزش های مهارتی و به دنبال آن تولید، دانش بنیان و اشتغال کارآفرین را در کشور و استان کردستان نظاره گر باشیم.

فردین وکیلی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان