مسئولین بدانند که صدچندان باید برای رفاه و آسایش این مردم همیشه در صحنه تلاش کنند مقتدایی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال به خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت: حضور خیره کننده مردم امروز در میدان امام اصفهان باعث شد تا انسجام ملت ایران و وحدت مردمان کشورمان به رخ جهانیان کشیده شود. […]

مسئولین بدانند که صدچندان باید برای رفاه و آسایش این مردم همیشه در صحنه تلاش کنند

مقتدایی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال به خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت: حضور خیره کننده مردم امروز در میدان امام اصفهان باعث شد تا انسجام ملت ایران و وحدت مردمان کشورمان به رخ جهانیان کشیده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عباس مقتدایی صبح امروز با حضور در بین مردم همیشه در صحنه شهر اصفهان ضمن تشکر از حضور با شکوه مردم اظهار داشت: من به نمایندگی از ملت ایران دست بوس همه کسانی هستم که حضورشان باعث می شود ایران اسلامی سربلند بشود و سربلندتر از همیشه باقی بماند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشییع ۳۶۰شهید در یک روز بر دستان مردم اصفهان در همین میدان اظهار داشت: مسجد شیخ لطف الله و سردر قیصریه اصفهان شهادت میدهد که مردمی که روزگاری ۳۶۰ شهید را بر دستان خود تشییع کردند پس از گذشت چند دهه حضور جلوه گرانه آنها در میدان امام باعث شد تا سرافرازی های ملت به رخ کشور های بیگانه کشیده شود.
وی با دستمریزاد به مردم اصفهان اظهار داشت: مردم امروز با حضور پرشور خود جایگاه اصفهان را ارتقا دادند‌.
مقتدایی در پایان با اشاره به مسبولیت سنگین مسئولین در برابر مردم اذعان کرد: مسئولین بدانند که صدچندان باید برای رفاه و آسایش این مردم تلاش کنند و ماموریت و مسئولیت مسئولین
در برابر این ملت مقاوم و حاضر در صحنه بسیار سنگین بوده و هست و خواهد بود.
خبرنگار: الهام خانی