نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: در تنظیم برنامه هفتم تلاش می‌شود که به مسائلی از قبیل آمایش سرزمینی، آمار سنجی دقیق مسائل جامعه و ایجاد روابط دیپلماسی اقتصادی با دیگر کشورها توجه ویژه‌ای شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حسن نوروزی در خصوص لایحه برنامه هفتم اظهار کرد: در […]

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: در تنظیم برنامه هفتم تلاش می‌شود که به مسائلی از قبیل آمایش سرزمینی، آمار سنجی دقیق مسائل جامعه و ایجاد روابط دیپلماسی اقتصادی با دیگر کشورها توجه ویژه‌ای شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حسن نوروزی در خصوص لایحه برنامه هفتم اظهار کرد: در تنظیم برنامه هفتم تلاش می‌شود که به مسائلی از قبیل آمایش سرزمینی، آمار سنجی دقیق مسائل جامعه و ایجاد روابط دیپلماسی اقتصادی با دیگر کشورها، توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: همچنین تلاش دولت بر این خواهد بود که در تنظیم برنامه هفتم به منابع آبی کشور و مطالعه بر روی برداشت های آبی از دریای خزر، خلیج فارس، دریای عمان و…. به طرف فلات مرکزی، توجه ویژه‌ای شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: در تنظیم برنامه هفتم تلاش شده که به مسائل اقتصادی کشور از جمله مقابله با پولشویی و دلار زدایی نیز توجه ویژه‌ای شود تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد.