فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهاادت، اظهار داشت: جلسات پشتیبانی ستاد راهیان نور بایستی به طور مرتب برگزار و دستگاه های اجرایی با تمام توان در این راستا اقدام و همکاری […]

فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهاادت، اظهار داشت: جلسات پشتیبانی ستاد راهیان نور بایستی به طور مرتب برگزار و دستگاه های اجرایی با تمام توان در این راستا اقدام و همکاری نمایند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد علی احمدی با انتقاد از عدم برگزاری جلسات پشتیبانی ستاد راهیان نور در سال های گذشته، افزود: دستگاه های اجرایی با قوت نسبت به برگزاری هرچه باشکوهتر اردوهای راهیان نور اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: با مشارکت مجموعه سپاه و کمیته امداد، تعدادی از افراد نیازمند که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند با ۴ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شوند.
احمدی تصریح کرد: سامانه ای برای نذر اردوی راهیان نور راه اندازی شود تا مردم براحتی بتوانند در این راستا اقدام و نذورات خود را پرداخت کنند.
خبرنگار: الهام خانی