با حضور دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان و معاونین استاندار آیین تجلیل از مادران شهدا شهرستان تیران و کرون در جوار حرم مطهر امامزاده احمد بن علی ابن ابیطالب (ع) تیران برگزار گردید. دکتر مرتضوی، در این مراسم ضمن تقدیر از میهمان‌نوازی مردم شریف و فهیم تیران بالاخص بیوت معزز و معظم شهدا، خدمت به خانواده […]

با حضور دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان و معاونین استاندار آیین تجلیل از مادران شهدا شهرستان تیران و کرون در جوار حرم مطهر امامزاده احمد بن علی ابن ابیطالب (ع) تیران برگزار گردید.

دکتر مرتضوی، در این مراسم ضمن تقدیر از میهمان‌نوازی مردم شریف و فهیم تیران بالاخص بیوت معزز و معظم شهدا، خدمت به خانواده شهدا را مایه برکت و وسعت رزق برشمرده و تصریح نمودن همه مسئولان باید نسبت به صیانت از خون شهدا و ایثارگری جانبازان خود را مکلف به صیانت و حراست از آرمان های این عزیزان و گام برداشتن در مسیر متعالی بندگی و دستگیری از نیازمندان مکلف بدانند.

نماینده عالی دولت در استان، بیان داشت: امیدوارم در مسیر ادای دین به خانواده های شهدا بتوانیم موثر واقع شویم. به راستی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) چه زیبا و رسا فرمودند: «خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند». بی گمان بیوت شهدا چراغ های فروزان و بی بدیل توفیق برای کسب معرفت الهی هستند.

وی ادامه داد: بی تردید توجه همگانی به آرمان های منیع و متعالی شهدا موضوعی بسیار حائز اهمیت و برای زندگی امروزی ما بسیار ضروری است و من از مسئولان استانی و شهرستانی می خواهم هرچه در توان دارند در راستای تکریم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بکار گیرند و یقین بدانند آنچه از این رویکرد برای خود پس انداز می نمایند در آخرت راهگشای امور اخروی ایشان است.

در پایان این مراسم به رسم ادب و قدردانی توسط دکتر مرتضوی استاندار و جان‌نثاری، خضری، نقش، زینلیان – معاونین استاندار- و هیات همراه از تنی چند از مادران شهدا با اهدا لوح سپاس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
خبرنگار: الهام خانی