وزیر کشور پس از دستور رئیس جمهور به منظور بررسی و گزارش از مناطق سیل‌زده شمال کشور، با هدف نظارت بر آخرین وضعیت رسیدگی به سیل‌زدگان، به شهرستان آستارا سفر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که برای شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل […]

وزیر کشور پس از دستور رئیس جمهور به منظور بررسی و گزارش از مناطق سیل‌زده شمال کشور، با هدف نظارت بر آخرین وضعیت رسیدگی به سیل‌زدگان، به شهرستان آستارا سفر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که برای شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، در تماس تلفنی با احمد وحیدی وزیر کشور، ضمن اخذ گزارش از مناطق سیل‌زده شمال کشور و آخرین وضعیت رسیدگی به سیل‌زدگان، از آقای احمد وحیدی وزیر کشورخواست با سفر به مناطق سیل زده گیلان عملیات امدادرسانی را به صورت میدانی پیگیری کند.

رئیس جمهور در این تماس تلفنی دستورات لازم برای بسیج امکانات در راستای تسریع در رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان صادر کرد.

به همین منظور احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی قبل برای بازدید از مناطق سیل زده گیلان و بررسی آخرین وضعیت میزان خسارت‌ها دراین مناطق به گیلان سفر کرد. 

بازدید از مناطق سیل زده آستارا، گفتگو با مردم شهرستان بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی از برنامه‌های سفر وزیر کشور به مناطق سیل زده است