اعزام یک فروند بالگرد هوافضای سپاه برای مهار آتش سوزی در جنگل‌های مریوان خلبان نوری آل آقا از اعزام یک فروند بالگرد هوافضای سپاه جهت مهار آتش سوزی در جنگل‌های سه روستای «گماره‌لنگ، دره‌وران و آسن‌آباد» خبر داد.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خلبان محمد مهدی نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و […]

اعزام یک فروند بالگرد هوافضای سپاه برای مهار آتش سوزی در جنگل‌های مریوان

خلبان نوری آل آقا از اعزام یک فروند بالگرد هوافضای سپاه جهت مهار آتش سوزی در جنگل‌های سه روستای «گماره‌لنگ، دره‌وران و آسن‌آباد» خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خلبان محمد مهدی نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع از اعزام یک فروند بالگرد هوافضای سپاه جهت مهار آتش سوزی به جنگل‌های سه روستای «گماره‌لنگ، دره‌وران و آسن‌آباد» خبر داد. 

خلبان نوری آل آقا با بیان ادامه آتش سوزی در منطقه شمال غرب در جنگل‌های سه روستای «گماره‌لنگ»، «دره‌وران» و «آسن‌آباد» مریوان در استان کردستان، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری کردستان یک فروند بالگرد هوافضای سپاه جهت کمک به مهار آتش سوزی به این منطقه اعزام شده و درحال عملیات اطفاء حریق است.

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع ادامه داد: با توجه به گستردگی آتش سوزی در جنگل‌های این سه روستا “گماره‌لنگ، دره‌وران و آسن‌آباد” به منظور بیشترین استفاده از ظرفیت اطفاء حریق هوایی، دومین فروند بالگرد آماده اعزام به منطقه است.

صعب العبور بودن منطقه، مرزی بودن این جنگل‌ها و مین‌های جامانده از دوران جنگ تحمیلی کار اطفاء حریق را با مشکل مواجه کرده است.