افرادی که تا ۲۳ شهریور از عراق به کشور باز می گردند از کاهش ۵۰ درصدی قیمت بلیت بهره مند می شوند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،معاون حمل و نقل وزارت راه گفت: قیمت بلیت های اتوبوس به مقصد مرز‌های پنجگانه به خاطر یک سر خالی رفتن امسال افزایش ۷۵ درصدی دارد،  اما این رقم […]

افرادی که تا ۲۳ شهریور از عراق به کشور باز می گردند از کاهش ۵۰ درصدی قیمت بلیت بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،معاون حمل و نقل وزارت راه گفت: قیمت بلیت های اتوبوس به مقصد مرز‌های پنجگانه به خاطر یک سر خالی رفتن امسال افزایش ۷۵ درصدی دارد،  اما این رقم از مرزها به نقاط مختلف کشور با ۵۰ درصد اعمال می‌شود.

آفندی زاده با تاکید بر اینکه تراکم جمعیت زوار در روز‌های پایانی، خدمات رسانی را با دشواری مواجه می‌کند خاطر نشان کرد: این تخفیف تنها تا این تاریخ است و پس از آن کرایه‌ها با ۷۵ درصد اعمال می‌شود.    
وی تردد پنج میلیون زائر از ایران به عراق به قصد زیارت اربعین را پیش بینی کرد و افزود: با افزایش حجم زوار پیش بینی می‌شود امسال ۹۵ درصد  از طریق جاده‌ایجابه‌جا شوند و سهم حمل و نقل ریلی و هوایی پنج درصد باشد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی پیش بینی می‌شود موسم اربعین امسال بیش از ۴ میلیون ۷۵۰ هزار نفر از حمل و نقل جاده‌ای برای عزیمت و بازگشت استفاده کنند.