دکتر کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان و رئیس پژوهشکده این شورا و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ساختمان وزارت خارجه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، دکتر عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان و رئیس پژوهشکده این شورا و […]

دکتر کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان و رئیس پژوهشکده این شورا و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ساختمان وزارت خارجه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، دکتر عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان و رئیس پژوهشکده این شورا و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ در وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.
محور اصلی گفتگو در این دیدار پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور سردار سرافراز مبارزه با تروریسم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
دکتر امیر عبداللهیان در این دیدار با اشاره به فعالیت کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی در وزارت امور خارجه اظهار داشت: مصمم هستیم در تعامل با قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و همچنین بهره مندی از ظرفیت های علمی حقوقدانان، اجرای عدالت نسبت به مرتکبین این جنایت محقق گردد.
دکتر کدخدایی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری فعال موضوع ، ابراز امیدواری کرد این مطالبه برحق مردمی و مهم، در مسیر حقوقی خود هر چه سریعتر به نتایج مطلوب منتهی شود