سرمربی تیم ملی کبدی به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،دعوت از بازیکنان یکی از چالش‌های ما است. نیاز داریم اردوی اول با حداکثر نفرات در آکادمی برگزار شود ولی آکادمی ظرفیت کافی به ما نمی‌دهد. غلامرضا مازندرانی در گفت و گو با ایسنا در مورد آغاز اردوهای تیم ملی کبدی مردان اظهار کرد: برنامه […]

سرمربی تیم ملی کبدی به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،دعوت از بازیکنان یکی از چالش‌های ما است. نیاز داریم اردوی اول با حداکثر نفرات در آکادمی برگزار شود ولی آکادمی ظرفیت کافی به ما نمی‌دهد.

غلامرضا مازندرانی در گفت و گو با ایسنا در مورد آغاز اردوهای تیم ملی کبدی مردان اظهار کرد: برنامه ما این است که اردوی تیم ملی از اول دی آغاز شود و اردوها تا زمان بازی‌های آسیایی ادامه خواهد داشت که حدود ۹ ماه زمان برای تمرین خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کبدی در ادامه گفت: فرصت خوبی داریم به شرطی که امکانات فراهم و حمایت‌ها انجام شود. ۹ ماه زمان کافی است و می‌توان خیلی کارها انجام داد به شرطی که تمهیدات لازم اندیشیده شود و حمایت‌هایی که نیاز است وجود داشته باشد. صرف اینکه زمان کافی در اختیار داریم نمی‌توان جلو رفت. تیم نیاز به پشتیبانی، دیدارهای تدارکاتی، حمایت‌های مالی و امکانات دارد تا برنامه‌ها جلو برود تا به امید خدا مدال طلای بازی‌های آسیایی تکرار شود.

مازندرانی افزود: روز چهارشنبه هم جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک داشتیم و در مورد همین موضوعات صحبت شد. البته زمان کوتاه بود و به جمع‌بندی نرسیدیم. قرار است جلسه‌ای دیگر داشته باشیم.

او در مورد تعداد دیدارهای تدارکاتی پیش بینی شده برای تیم ملی کبدی گفت: پیش بینی ما حداقل یک تورنمت در سال جاری و دو برنامه هم در سال آینده است. می‌خواهیم حداقل یکی از این تورنمنت‌ها اعزام به کشور دیگری باشد چون ما نفراتی داریم که هنوز تجربه اعزام به خارج از کشور را ندارند. آنها باید اعزام شوند تا فضای اردو، مسافرت هوایی و اختلاف زمانی را تجربه کنند و به آمادگی نسبی برسند. در نهایت نیز دو تورنمنت دیگر را هم در ایران تدارک ببینند. اینها جزو برنامه‌های ما است و باید ببینیم در آینده چه تعدادی از آنها محقق می‌شود.

مازندرانی در مورد تعداد نفرات دعوت شده به اولین اردو گفت: دعوت از بازیکنان یکی از چالش‌های ما است. نیاز داریم اردوی اول در آکادمی برگزار شود ولی آکادمی ظرفیت کافی به ما نمی‌دهد. پیش بینی ما برای ۳۰ نفر بود ولی آکادمی حداکثر برای ۲۱ نفر به ما جا خواهد داد.

سرمربی تیم ملی افزود: این خودش چالشی خواهد بود. در این شرایط ما تعدادی از بازیکنان مستعد که تست نشده‌اند را از دست می‌دهیم. قرار بود این موضوع در جلسه کمیته بررسی شود که متاسفانه فرصت اجازه نداد.

وی در پاسخ به این سوال که نمی‌شود اردو را در دو مرحله برگزار کرد افزود: اکنون باید با ۲۱ نفر اردو را استارت بزنیم احتمالا برای اردوی بعدی نفراتی کم شوند و بازیکنان جامانده به اردوی بعدی اضافه شوند اما بهتر این بود که آنها در کنار هم محک می‌خوردند. این برای ما بهتر بود.