منابع خبری لبنان جزئیات دستگیری یک جاسوس زن سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» در لبنان را فاش کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، روزنامه الاخبار لبنان امروز دوشنبه جزئیاتی را از دستگیری یک جاسوس سازمان موساد در لبنان و شیوه جاسوسی او فاش کرد و نوشت: طی سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ […]

منابع خبری لبنان جزئیات دستگیری یک جاسوس زن سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» در لبنان را فاش کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، روزنامه الاخبار لبنان امروز دوشنبه جزئیاتی را از دستگیری یک جاسوس سازمان موساد در لبنان و شیوه جاسوسی او فاش کرد و نوشت: طی سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی یک عکاس حرفه ای به نام «لیال رمضان» با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده و برای مسئولان صهیونیست که با آن ها ارتباط داشت، تصاویر و ویدیوهایی از منزل یکی از رهبران جنبش حماس واقع در منطقه «الطریق الجدیده» و همچنین منازل اعضای حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت ارسال کرده بود.

این روزنامه افزود: این عکاس به ازای هر ماموریت جاسوسی خود برای رژیم صهیونیستی مبلغ ۵۰ دلار دریافت می کرد.

به نوشته الاخبار، در تابستان ۲۰۲۱ افسران مبارزه با جاسوسی در بخش اطلاعات لبنان تماس هایی میان شماره تلفن های خارجی مشکوک و یک شماره تلفن لبنانی را که صاحب آن در منطقه «الصانع» در بیروت اقامت داشت، رصد کردند. بعد از انجام پیگیری ها مشخص شد که شماره تلفن های خارجی متعلق به کاربران صهیونیست و شماره لبنانی متعلق به یک زن عکاس به نام لیال رمضان متولد ۱۹۸۲ است.

این روزنامه افزود: لیال رمضان یک عکاس حرفه ای بود که در صندوق توسعه اقتصادی و اجتماعی وابسته به شورای توسعه لبنان فعالیت داشت و کارهای فتوگرافی خود را در صفحات کاربری خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کرد.

روزنامه الاخبار نوشت: بخش اطلاعات لبنان در ۵ آوریل ۲۰۲۲ لیال رمضان را به ظن همکاری با دشمن صهیونیستی بازداشت کرد و بعد از انجام تحقیق و بازجویی مشخص شد که این عکاس صدها تصویر و ویدیو از مناطق مختلف برای دشمن صهیونیستی ارسال کرده است.

به نوشته این روزنامه، جاسوسی و ارتباط این عکاس با سازمان موساد ثابت شد و در دادگاه نظامی به زندان محکوم شد.