وزیرکشور گفت: پروژه‌های آبرسانی به استان اصفهان حتماً دنبال می‌شوند، زیرا تامین آب مردم این شهر از جمله موضوعات جدی دولت است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، احمدی وحیدی شب گذشته، در نشست با نمایندگان اصناف کشاورزان استان اظهار […]

وزیرکشور گفت: پروژه‌های آبرسانی به استان اصفهان حتماً دنبال می‌شوند، زیرا تامین آب مردم این شهر از جمله موضوعات جدی دولت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، احمدی وحیدی شب گذشته، در نشست با نمایندگان اصناف کشاورزان استان اظهار کرد: خدا را شاکرم که خدمتگزار مردمی این چنین باصفا، فهمیده، موقعیت شناس و پرتلاش هستم.

وی ادامه داد: حقیقتاً از مردم خوب استان اصفهان بالاخص نمایندگان اصناف کشاورزان تشکر می‌کنم و خداوند را شاکرم که امشب در چنین جلسه‌ای حضور داشتم.

وحیدی عنوان کرد: در رابطه با مسئله آب اینکه در گذشته چه اتفاقاتی افتاده را کنار می‌گذاریم اما از اولین مسائلی که دولت سیزدهم با آن مواجه شد مسئله تأمین آب آشامیدنی در برخی استان‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: در این میان مسئله آب اصفهان همیشه در محور بحث‌ها بوده و لازم است در این راستا گام‌های اساسی برداشت. رئیس جمهور بارها در خصوص آب استان اصفهان جلسات متعددی برنامه‌ریزی و موضوع را پیگیری کرده‌اند.

وزیر کشور تصریح کرد: هر موقع موضوع آب استان اصفهان مطرح می‌شود، رئیس جمهور می‌گوید: «بدون تردید هر کاری لازم است انجام دهید.»

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های آبرسانی به استان اصفهان حتماً دنبال می‌شوند، زیرا تأمین آب اصفهان از جمله موضوعات جدی دولت است و که هم اکنون این طرح‌های آبرسانی در دستور کار دولت قرار گرفته و با قدرت دنبال خواهد شد.