به مناسبت هفته فراجا فرمانده انتظامی فارس با معتمدان و مسوولان محلی شهرستان کازرون دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در دیدار با معتمدان و مسوولان محلی شهرستان کازرون گفت: معتمدان به عنوان زبان گویای مردم، مشکلات و مسایل انتظامی […]

به مناسبت هفته فراجا فرمانده انتظامی فارس با معتمدان و مسوولان محلی شهرستان کازرون دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در دیدار با معتمدان و مسوولان محلی شهرستان کازرون گفت: معتمدان به عنوان زبان گویای مردم، مشکلات و مسایل انتظامی موجود را به ما، خادمان مردم منعکس می‌کنند و با همفکری و ارایه راهکار‌های مناسب یاریگر پلیس در ارایه خدمت بهتر به مردم و برقراری امنیت هستند.

او افزود: تاریخ پر افتخار شهرستان بزرگ کازرون را بخوانیم و افتخار کنیم به مردمی که از قبل از اسلام و بعد از آن در هر مقطع تاریخی زبانزد بوده و وفاداری خود را همیشه به این خاک مقدس نشان داده اند.

سردار حبیبی ادامه داد: نوکر مردم بودن افتخار ماست و اگر جایی هم اشتباهی مشاهده شد شما گذشت کنید و با تذکر و پیشنهادات خود زمینه اصلاح را فراهم کنید.

این مقام انتظامی با اشاره به مسایل اخیر و فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب گفت : دشمنی دشمنان، بحث حجاب نیست، دشمنان با عظمت و اقتدار ایران مخالفند، آن‌ها می‌خواهند این اتحاد و وحدت اقوام و مردم را بگیرند و به خیال باطل خود، بار‌ها هم اذعان کرده‌اند که می‌خواهند ایران را تضعیف و به پنج قسمت تقسیم کنند.

سردار حبیبی با تقدیر از تعامل معتمدان و بزرگان در اجرای ماموریت‌های پلیس و برقراری نظم و امنیت و آرامش مردم اظهار داشت: با مشاوره و ارایه پیشنهادات، به خادمان خود در مجموعه انتظامی کمک کنید تا بتوانیم به مردم بهتر خدمت کنیم.