مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:با مدارسی که خارج از نرخنامه فرم لباس مدارس اقدام و هزینه اضافی به خانواده ها تحمیل کنند ؛برخورد قانونی می شوند.  به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رضا رضایی در نشست مجازی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان […]

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:با مدارسی که خارج از نرخنامه فرم لباس مدارس اقدام و هزینه اضافی به خانواده ها تحمیل کنند ؛برخورد قانونی می شوند.

 به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رضا رضایی در نشست مجازی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: سال تحصیلی جدید بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا  حضوری خواهد بود اما برای بازگشایی مدارس  دستگاه‌های مربوط از جمله دانشگاه علوم پزشکی و پلیس راهور برای نظارت بر سرویس مدارس و بهداشت مدارس می‌توانند آموزش و پرورش استان کرمان را یاری کنند.

وی با اعلام برپایی جشن بازگشایی مدارس در همه مدارس استان ، افزود: با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس با ایام ماه صفر زنگ بازگشایی مدارس زنگ ورزش های زورخانه ای است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ارسال تمامی کتابهای درسی دانش آموزان به شهرستان ها و مناطق استان بر توزیع به موقع کتب درسی قبل از سال تحصیلی جدید تاکید کرد .

رضایی ساماندهی فرم لباس مدارس بر اساس نرخنامه اعلامی را ضروری دانست و گفت: با مدارسی که خارج از نرخنامه فرم لباس مدارس اقدام  و هزینه اضافی به خانواده ها تحمیل کنند برخورد قانونی می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اختصاص دبیر و آموزگار برای تمامی کلاس های درس در روز اول مهر ماه  گفت: لازم است تدوین اطلس آموزی و اداری در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان متناسب با فرصت ها و تهدید ها تدوین شود.